FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Twoje konto
Do złożenia zamówienia w naszym sklepie niewymagane jest konto.
- Kliknij przycisk "Zaloguj się" w prawej górnej części ekranu.
- Następnie użyj przycisku "Załóż nowe konto".
- Wypełnij dane
- Zaakceptuj warunki regulaminu i polityki prywatności.
- Kliknij "Zarejestruj konto".
Na komputerze
- W prawym górnym rogu otwórz menu za pomocą ikony 3 poziomych kresek.
- Przejdź do zakładki "Konto".
- Kliknij "Zarejestruj się".
- Zaakceptuj warunki regulaminu i polityki prywatności.
- Kliknij "Zarejestruj konto".
Wersja mobilna
Po udanej rejestracji prześlemy do Ciebie e-mail.
Na komputerze zalogujesz się przyciskając "Zaloguj się" w górnej prawej stronie witryny. W wersji mobilnej w prawym górnym rogu, otwórz menu za pomocą ikony 3 poziomych kresek. Następnie przejdź do zakładki "Konto" i kliknij "Zaloguj się".
Zalogować się możesz również klikając w ten link - Zaloguj się.
W celu zresetowania hasła:
- Przejdź do sekcji Zaloguj się.
- Kliknij "Nie pamiętam loginu lub hasła".
- Wypełnij pole adres e-mail i kliknij "Przypomnij hasło".
- Na Twój adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu na stronie edycji Twoich danych.
Zamówienia
Bierzący status zamówienia można sprawdzić w tym miejscu.
Tak, możesz anulować zamówienie do momentu, gdy nie zostało ono nadane. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dostępnym pod nr telefonu +48733988755 lub adresem e-mail: sklep@homegood.pl.
Sekcję, w której możesz śledzić listę zrealizowanych zamówień, znajdziesz po zalogowaniu w sekcji "Twoje konto" > "Zamówienia".
Kod rabatowy można wykorzystać na dwa sposoby:
- Wpisując go w zakładce "Moje rabaty", którą można znaleźć w stopce strony bądź pod tym linkiem Moje rabaty.
- Zalogowany użytkownik, może wpisać swój kod rabatowy w specjalną zakładkę, którą znajdzie na ścieżce "Twoje konto" > "Rabaty".
Dostawa
Termin wysyłki zamówienia, zwykle podawany jest na karcie produktu. Staramy się zawsze jak najszybciej wysłać zamówione towary. Zamówienia złożone i opłacone do 12:00 nadajemy jeszcze w tym samym dniu. Zamówienia złożone po godz 12:00 nadawane są w następnym dniu roboczym. Następnie kurier w większości przypadków doręcza przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego. Łączny czas oczekiwania na dostawę produktów od momentu ich zakupienia to ok 1-2 dni roboczych.
Zamówione produkty wysyłamy za pomocą kurierów Inpost, Paczkomatów Inpost, kurierów DPD, kurierów Pocztex. Kurier Pocztex dostarcza jedynie ponadprzeciętnie duże towary jak uziomy, rury RL, rury RSO, ponadto niektóre ceowniki, peszle i aorty.
Koszt przesyłki uzależniony jest od rodzaju i ilości zamawianego towaru. W większości przypadków cena wysyłki zaczyna się już od 15 zł (Paczkomat). Oferujemy również darmową dostawę dla przesyłek Paczkomatowych, przy wartości zamówienia powyżej 299 zł.
Tak, oferujemy dostawę weekendową. W przypadku takiej usługi kurierskiej zamówienie musi być zlożone pomiędzy 20:00 w czwartek i 12:00 w piątek. Następnie przy składaniu zamówienia, w koszyku należy wskazać odpowiedniego kuriera.
Płatności
Zamówienie można opłacić:
- BLIK-iem
- Szybkim przelewem online
- Przelewem tradycyjnym
Pełne dane do przelewu znajdziesz w tym miejscu.
-
Paweł Gapys PM Construction,
ul. Sandora Petöfiego 28/17,
31-711 Kraków.
07 1140 2004 0000 3002 8217 6341
Szybkie przelewy online i BLIK realizowane są w czasie rzeczywistym. Tradycyjne przelewy w polskich złotych księgowane są tego samego bądź następnego dnia roboczego.
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dostępnym pod nr telefonu +48733988755 lub adresem e-mail: sklep@homegood.pl.
Zwroty
Każdy klient (Konsument w rozumieniu Art. 22(1) Kodeksu cywilnego), ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.
Zwracany towar należy przesłać na adres:
-
Paweł Gapys PM Construction,
ul. Słomiana 17,
30-316 Kraków.
Wszelkie informacje dotyczące zwrotów jak i formularz zwrotu znajdziesz tym miejscu.
Przy zwrocie towaru to klient ponosi koszty wysyłki towaru do naszego sklepu.
Zwrot środków za zwrócone zamówienie powinien zostać zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od momentu dostarczenia przesyłki zwrotnej.
O sklepie
Z naszym Biurem Obsługi Klienta, można się kontaktować zarówno telefonicznie nr: +48733988755 jak i pod adresem e-mail: sklep@homegood.pl.
Oferujemy przede wszystkim materiały elektryczne i elektrotechniczne. Znajdziesz również u nas większość sprzętu, którego będziesz potrzebował w swoim warsztacie bądź piwnicy. Oferujemy również podstawowe materiały biurowe i wysyłkowe.
Zapisy na nasz newsletter przyjmujemy tym miejscu.
Wszelkie aktualne kody rabatowe i zniżki widoczne będą na naszej stronie głównej.