Wysyłka
Jakie są formy dostawy ?
- InPost kurier
- Paczkomaty Inpost
- DPD Odbiór w punkcie
- DPD kurier
- Pocztex kurier
Najczęściej zadawane pytania
1. Kiedy przesyłka jest darmowa ?
Darmowa przesyłka obowiązuje dla zamówień realizowanych przez Paczkomat Inpost powyżej 299 zł.
2. Kiedy moja paczka zostanie wysłana ?
Opłacone zamówienia zwykle nadajemy następnego dnia roboczego. Klienci składający zamówienia przed godziną 12:00, mogą liczyć na nadanie przesyłki tego samego dnia jeżeli jednocześnie zostanie ona opłacona.
3. Czy mogę wybrać dowolną formę dostawy dla każdego produktu ?
Zdecydowaną większość naszego asortymentu można zamówić dowolną metodą dostawy. Istnieją jednak pewne ograniczenia co do zamawianych produktów. Produkty ponadgabarytowe, w szczególności te posiadające długość ponad 100 cm tj.:
- Uziom
- Rury RL
- Rury RSO
- Ceowniki
- Peszle i aroty
W zależności od rodzaju, mogą być dostarczane jedynie metodą Pocztex kurier bądź InPost kurier.
4. W jakich godzinach kurierzy dostarczają przesyłki ?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze najczęściej pomiędzy godziną 8:00 a 18:00.
Wybierając przesyłkę Paczkomat InPost możesz odebrać paczkę w ciągu 48 h od momentu jej pozostawienia w Paczkomacie. O dostarczeniu przesyłki do skrytki zostaniesz poinformowany przez SMS.
5. Gdzie mogę znaleźć informacje o statusie dostawy mojej paczki ?
Inpost
tel: 722 444 000
strona: inpost.pl
Informację dotyczącą statusu dostawy można znaleźć na stronie InPostu bądź pod ich numerem infolinii. Numer przesyłki otrzymasz od nas po złożeniu zamówienia.
DPD
tel: 801 400 373
strona: dpd.com/pl/
Informację dotyczącą statusu dostawy można znaleźć na stronie DPD bądź pod ich numerem infolinii. Numer przesyłki otrzymasz od nas po złożeniu zamówienia.
Pocztex
tel: 438 420 842
strona: pocztex.pl/sledzenie-przesylek/
Informację dotyczącą statusu dostawy można znaleźć na stronie Pocztex bądź pod ich numerem infolinii. Numer przesyłki otrzymasz od nas po złożeniu zamówienia.